Kızkardeşime,


Şunu bil. 
Ben senin gölge yanınım. 
Ben senin manik-depresif hâlinim. 
Ben senin borderline tarafınım. 
Ben senin bipolar öykünüm. 
Ben senin nadiren tadabildiğin ama hep tatmak istediğin coşkunum. 
Ben seni biliyorum. 
Ben seni yaşıyorum. 
Senin mutlaka bir yönünle empati kurabiliyorum. 
Güneşe ve kahkahaya ne kadar özlem duyduğunu çok ama çok iyi biliyorum. 
Ben senin dengesiz hâlinim. Dengeye hasretini biliyorum. 
Seni hissediyorum. Seni tanıyorum. Seni seviyorum. 
Seninle ağlayabilirim. Seninle deli gibi gülmek istiyorum. 
Ben senin Simya'yı aradığın kimliğinim. 
Ben senin şifaya yaklaştığın kalbinim. 
Seninle empati kurabiliyorum. Yaşadıklarının ve paralellerinin en az 3 tanesini deneyimledim. 
Ben senin acı çektiğin o çok acı çektiğin anı tanıyorum. 
Ben seni anlamayanlarla tanıştım. Sana şefkat göstemeyenlerle karşılaştım. 
Sana tecavüz eden seni taciz edenler tarafından mağdur edildim. 
Ben sen'im. 
Senin çıkmazın. 
Senin özlemin. 
Senin arayışın. 
Senin isyanın. 
Senin çığlığın. 
Senin kuyudaki çaresiz halin. Senin kuyudan çıkma gayretinde kırılan tırnağının acısını yaşayanım. 
Seni seviyorum. 
Ben de kadınım. 
Ben senin kız kardeşinim. 
Beni bul. Simyanı bul. 
Yardım edelim birbirimize. Hemen şimdi başlayarak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nisan Sabahı